Friday, August 19, 2011

I Think You Spelled 'Punching' Wrong....

Just a short post today. This News announcer gets takes a jab at Chris Brown on twitter, and then "apologizes" for it. Its a good laugh.




Hope everyone enjoys their weekend!

37 comments:

  1. Something tells me he's not entirely sincere....

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHAHA! Deadpan humor is the best kind of humor!

    ReplyDelete
  3. haha, say what ever you want and then say you are sorry. Did my play book slip out?

    SORRY!

    ReplyDelete
  4. doing what fox news does best: entertainment

    ReplyDelete
  5. hahahahha
    I laughed a lot watching the video

    ReplyDelete
  6. hahahahahahahaha!

    what else can I say?

    ReplyDelete
  7. Dohohoho, that's terrible. :P

    ReplyDelete
  8. Yay for unbiased journalism.

    ReplyDelete
  9. hahahahahahaa that guy is a genius, i will follow him, no doubt about it.

    ReplyDelete
  10. All with a straight face. Fantastic.

    ReplyDelete
  11. Haha, I think it's awesome that he can say that and get away with it on live television -- or can he? :o

    ReplyDelete
  12. I saw this somewhere else. Very funny.

    ReplyDelete
  13. Hahaha, owned... great post :) I'll be checking back frequently.

    ReplyDelete
  14. Very funny I am going to have to watch that show again.

    ReplyDelete
  15. Awesome video! Keep up the great work with the blog! Followed!

    ReplyDelete
  16. Haha, why do that on national television though.

    ReplyDelete
  17. HAHAHAHA! "I can only hope to one day mature to the point where I can conduct myself in a more adult manner, possibly by throwing a chair out of a window and storming out of a building with my shirt off"

    ReplyDelete
  18. lol they just put anything on tv in the states dont they.

    ReplyDelete
  19. He must be the world king. :D lol

    ReplyDelete
  20. Hahaha that was very good comedy! I haven't laughed at Fox news because of something intentionally funny in a long time!

    ReplyDelete
  21. Wait, something good cannot come out of Fox News. It's just not possible.

    ReplyDelete
  22. LMAO!!! and he kept a straight face the whole time! :D

    ReplyDelete